GEO Turkey | Hizmetler
15518
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-15518,ajax_fade,page_not_loaded,,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-theme-ver-14.2,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

Hizmetler

Yurt Dışı Eğitim ve Seyahat Danışmanlığı

Pratik yapmak, başka ülkelerden gelen öğrencilerle arkadaş olmak, yeni kültürler keşfetmek, tatilinizi eğlenerek geçirmek, AKADEMİK OLARAK İLERLEMEK ya da dünya vatandaşı olmak üzere ilk adımı atmak için… Sebebi ne olursa olsun, yurt dışında eğitim almak ve yurt dışına seyahat etmek için fırsat yaratmanız gerektiğini düşünüyoruz. En çok da “Binlerce program arasında benim için en doğrusu hangisi bilemiyorum” ya da “Herkes farklı bir şey söylüyor, iyice karıştı” gibi yorumlar geliyor. İşte tam bu noktada ülkeleri ve şehirleri artılarıyla eksileriyle kıyaslayabileceğiniz bir destek geliyor. Kafanızdaki soru işaretlerini yanıtlamak için uluslararası deneyimimiz ile yanınızdayız.

Sunduğumuz hizmet kapsamında eğitim programınızın belirlenmesinin yanında havaalanı, gezi transferleri, konaklama, öğünler, vize başvurunuzun hazırlanması ve daha fazlası yer alıyor.

Randevu alın, sizin için uygun olan programa birlikte karar verelim.

Vize Danışmanlığı

Vize danışmanlığı işin kilit noktası. Hangi programa karar verirseniz verin, vize başvurunuz olumlu sonuçlanmazsa seçtiğiniz ülkeye gidemezsiniz.

Konsoloslukların güncel paylaşımlarını takip ederek, evrak hazırlığı ve dilekçelerle ilgili titiz bir çalışma yürütüyoruz. Vize başvuru dosyası hazırlığı konusunda iddialıyız.

Oryantasyon Programları

Yurt dışında eğitim almak ya da bir grup ile seyahat etmek istiyorsunuz, orada sizi nelerin beklediğini Oryantasyon Programımız ile anlatıyoruz. Bizim ayrıcalığımız da burada başlıyor.

Ziyaret edeceğiniz ülkeye giderken, uçağa binişinizden ülkedeki pasaport kontrolüne, havalimanı karşılamanızdan okulunuza veya konaklayacağınız eve yerleşmenize ve seyahat programınızın detaylarından kapsamlı şekilde bilgilendirilerek yola çıkıyorsunuz.

Size seyahat kiti için yol gösterici dökümanlar veriyoruz. Bir öğrencinin gideceği ülkede sürprizlerle karşılaşmaması ve hazırlıklı olması için bu çalışmaları önemsiyoruz. Bu arada, sadece seyahate çıkan öğrenci değil, velilerin de katılımı ile tüm aile bilgilendiriliyor.

Yeminli ve Simultane Çeviri

Yeminli çeviri hizmetimiz kapsamında resmi evraklarınızın hazırlanmasını sağlayabiliriz. Etkinlik ya da organizasyonlarda Türkçe – İngilizce ya da İngilizce – Türkçe çeviri hizmeti sunuyoruz.

Koçluk (ICF Onaylı) Hizmeti

2009 yılından bu yana eğitim kurumlarının, öğrencilerin, velilerin alana dair ihtiyaçlarını karşılamak üzere sunduğu hizmetlerin arasında koçluk hizmeti de bulunur. Uluslararası Koçluk Federasyonu (ICF) onaylı olarak Bilişsel Davranış Koçluğu ve iş yaşamına dair Yönetici Koçluğu hizmeti verir.

Ceviri hizmeti

Kurumsal Danışmanlık

Kurumsal danışmanlık iki ana alandadır.

Eğitim Kurumlarına Özel

Eğitim kurumlarının uluslararası politikalarını belirlemeleri, yurt içi ve yurt dışı pazarlama stratejilerini detaylandırmaları ve yabancı dille ilgili zümrelere eğitim organizasyonları düzenlenmesini kapsıyor. Kurum bünyesindeki İngilizce bölüm öğretmenlerinin yurt dışı ve yurt içi eğitim programlarının organizasyonu, öğretmenlerin kendini geliştirmelerini destekleyici içeriklerin oluşturulması gibi.

Şirketlere Özel

Şirketlerin çalışanlarının eğitim ihtiyaçlarının belirlenmesi, çalışanların yurt içi ve yurt dışında eğitim almalarını sağlamak üzere danışmanlık verilir. Çalışan memnuniyetini artırmak, işteki yetkinliklerini destekleyici yol haritası belirlemek, şirket içindeki takımların ihtiyaçlarını analiz etmek sıralanabilir.